keskiviikko 24. marraskuuta 2010

Jyväskylä KV

13.-14.11 vietettiin viikonloppu koiranäyttelytunnelmissa. Lauantain olin tarkastamassa rokotuksia, täytyy sanoa että kaikenmaailman ihmisiä sitä koiranäyttelyihin tuleekin. Mutta onneksi niitä aurinkoisia ja hyväntuulisia ihmisiä oli paljon enemmän kun niitä myrskynmerkkejä :D Ehdin lauantaina nähdä myös bordercolliekehän, ja se bortsukuume vaan kasvoi :) toki tuolla mielen syövereissä kummittelee se malinois, katsotaan kumpi vie voiton kun sen aika tulee :D

Sunnuntaina olin sitten omien koirien kanssa kehässä (ja parin muun). Tuomarina toimi Kari Järvinen, enkä odottanut mitään kummoisia tuloksia. Saku yllätti olemalla PU4. Olen todella tyytyväinen arvosteluun, onhan mulla hieno koira :) Lissu esiintyi ensimmäistä kertaa avoimessa luokassa, tuloksena ERI/2. Vähän jäi harmittamaan ettei se voittanut luokkaansa kun tuomari niin kauan vatvoi sitä että kumpi sijoitetaan ensimmäiseksi luokassa, ja mua rupes tietty jännittämään aivan hirveästi ja pilasin koiran esiintymisen :D No kyllä se tulee vielä Lissunkin aika loistaa. Mutta olen tähänkin tulokseen enemmän kuin tyytyväinen. Ja arvostelu oli kivaa luettavaa. Mun suosikkipoika Danny (Marnellin Who is Who) oli ROP ja RYP3. Onnea Niinalle ja Hellulle, sekä kasvattajalle Dannyn menestyksestä.

Tähän lopuksi sitten vielä joitain kuvia.


Kuvassa (ylh.) Lissun veljen, Hatin ja Sakun pennun, Naomin rakkauden hedelmä Marnellin It's Hard To Handle.


Saku PU4


Lissu AVO ERI/2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti