Jimi sai kehässä tulokseksi ERIn ja oli luokassaan kolmas. Saku sai ERIn mutta ei sijoittunut luokassaan. Lissu sai myös ERIn ollen luokkansa kolmas. Marnellin kasvattajaluokka oli kolmas kera KP:n. Alla hieman kuvia kehässä olijoista.
maanantai 22. maaliskuuta 2010
Näyttelyhulinoissa tampereella.
Jimi sai kehässä tulokseksi ERIn ja oli luokassaan kolmas. Saku sai ERIn mutta ei sijoittunut luokassaan. Lissu sai myös ERIn ollen luokkansa kolmas. Marnellin kasvattajaluokka oli kolmas kera KP:n. Alla hieman kuvia kehässä olijoista.
tiistai 16. maaliskuuta 2010
Italian reissua, Lissun juoksua ja murtunut sormi.
Saa kyllä nähdä mitä mun kehässä olosta tulee kun vasemman käden pikkusormi on paketissa nimettömän kanssa. Maanantaiaamuna lähdin Lissun kanssa aamulenkille ja kaikessa siinä sähellyksessä kun yritin pelastaa Lissua lähitalon kultaisennoutajan hampaista päätti sitten pikkusormi murtua. Sormen keskimmäinen luu siis murtui ja nyt sitä pitäisi pitää kolme viikkoa paketissa, että näin meillä :D No tästä edes meikä pitää hanskat käsissään ulkoillessa koiran kanssa :)
Lisäilen kuvia tällä viikolla niin reissusta kuin ihanasta kääpiöpinserivauva Edistä, joka oli mulla hoidossa viikonloppuna<3 Tampereen näyttelyn jälkeen sitten lisää kuulumisia. Maisemia Italian alpeilta:

Olut maistui alppimaisemissa :Dperjantai 19. helmikuuta 2010
Uusi Blogi
Oikein ottaa päähän kun on tullut laiskoteltua koirien harrastamisen kanssa. Agility nyt toki on tauolla lumien sulaamiseen asti kun meidän kerholla ei ole hallia missä harrastaa. Mutta on jäänyt tottistelutkin ihan kokonaan pois kuvioista. On tosin ollut kovia pakkasiakin mutta voisi niide kanssa ottaa pieniä liikkeitä sisätiloissakin. Jospa sitä saisi itseään niskasta kiinni ja rupeaisi taas treenaamaan. Lissun pk-jälki on myös tauolla lumien sulamiseen saakka, siihen mennessä treenataan keppien tunnistamista vähän lauhemmilla keleillä.
On tälle vuodelle jotain tavoitteitakin asetettu. Kuten BH-kurssin käyminen Sakun kanssa, ei nyt ehkä BH-kokeeseen mennä vielä tänä vuonna mutta jos kurssin saisimme suoritettua. Sakun kanssa sitten kesällä agi-kisoissa starttaaminen, edes möllikisoissa :) Sakun kanssa olisi myös tähtäimenä käydä ulkomailla näyttelyissä, toivon mukaan takaisin tultaisiin uuden valiotittelin kanssa. Lissun kanssa ei tälle vuodelle ole kovinkaan suuria suunniteltu, agilityä hinkataan jatkossakin, tosin varman päälle ottaen, haluan Ällästä varman koiran kontakteille, Sakun kanssa kun mentiin vähän rimaa alittaen ja nyt sitten saa tehdä töitä sen eteen että kontaktit paranisivat :( Jäljellä treenataan sitten taas kesäilmojen koittaessa :) Lissun kanssa näyttelyissä käynti jatkuu ja ulkomaillekkin olisi tarkoitus tänä vuonna suunnata :)
Olen päättänyt nyt hakea myös kouluihin. Kahteen kouluun ainakin näin alustavasti. Kokemäelle eläintenhoito-opintoja suorittamaan akuispuolelle, sekä Petäjävedelle valokuvausta opsikelemaan. Katsotaan sitten pääsenko kumpaankaan :)