torstai 17. toukokuuta 2012

Haaste

Olin ihan tyystin unohtanut, että sain Sofilta haasteen. Se oli kyllä viime vuoden puolella, mutta koska mulla on nyt tylsää eikä nukuta niin ajattelin sen nyt toteuttaa. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Tää ei nyt liity oikeestaan mun koiraharrastukseen, mutta laitan tän silti tänne.

Haasteen saaneen pitää;

1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään


Mä en haasta nyt ketään, jokainen saapi poimia tän tästä jos haluaa.

Aloitetaan:

1. Haluaisin omakotitalon. Sellasen näppärän kokoisen talon ja suuren pihan.

2. Haluaisin ihan hirveesti olla laiha ja kaunis (tiedän, tosi turhamaista). Haluaisin käyttää korkeakorkoisia kenkiä, mutta mun paksut jalat näyttää niissä vähän hölmöltä. Silti omistan kyllä parit tosi korkeat korkkarit.

3. Mulla on aika paha laktoosi intorelanssi, mutta silti mä syön normaaleja maitotuotteita. En pysty vastustamaan mm. juustoa. Ja koulussa syön aina ns. "normiruokaa". 

4. Pienenä olin ihan blondi. Nytkin kun juurikasvu on aika kamala, huomaa että oon oikeasti aika vaalea. 

5. Mun piti ottaa oikeesti samojedinkoira eikä dalmista. En ole katunut dalmiksen ottoa, mutta silti seuraava koira on jotain muuta. (lue: bordercollie)

6. Mulla on tosi huono itsekuri. Siis ihan kaikessa. Ja huono itsetunto.

7. Vihaan ihmisiä joiden pitää tuoda itseään kamalasti esille. Sellaisia jotka siis puhuu paljon itsestään ja kääntää jutut aina itseensä. Musta on tosi tärkeätä kuunnella myös että mitä muilla on sanottavaa.

8. Mun ensimmäisen oman koiran (dalmis Oili) lopetuspäätös oli vaikein asia mun elämässä. Oikeastaan viikottain ajattelen että tein väärin kun vein sen lopetettavaksi. Syytän siitä tosi paljon itseäni että Oilille kävi miten kävi. Jos voisin jotain muuttaa elämässäni niin ottaisin Oilin takaisin ja tekisin kaikkeni sen eteen.

Once in a lifetime dog <3 Oili

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti